Наказ про тимчасові зміни у режимі роботи гімназії та переведення працівників на гнучкий графік роботи (дистанційно) на період призупинення освітнього процесу (карантин)

Н А К А З

Від    16.03.2020                                           №      50                                                                  

 

Про тимчасові зміни у режимі роботи гімназії

та переведення працівників на гнучкий графік

роботи (дистанційно) на період призупинення

освітнього процесу (карантин)

 

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19», протоколу № 2 позачергового засідання  Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 «Про стан забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої  короновірусом COVID-19», керуючись листом Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020  № 1/9-154, наказів управління освіти Херсонської міської ради  від 12.03.2020 № 58-Т «Про запобігання поширенню короновірусу 2019-nCoV в закладах освіти», наказу по гімназії від 12.03.2020 № 33-а «Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів», наказу МОН від 16.03.2020 № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу  COVID-19»,  з метою недопущення розповсюдження захворюваності на грип та гострі респіраторні інфекції, упередження загострення епідемічної ситуації в місті, запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19,

НАКАЗУЮ:

  1. Тимчасово з 16.03.2020 по 03.04.2020 внести зміни у режим роботи адміністрації  та   технічного персоналу Херсонської гімназії № 6.                                   (додаток 1,2)
  2. Обмежити проведення нарад, семінарів, групових форм методичної роботи для працівників закладу до 03.04.2020.
  3. Запровадити  з  17.03.2020 по 03.04.2020 гнучкий графік роботи (дистанційно) для педагогічних працівників, бібліотекарів, соціального педагога та практичного психолога у Херсонській гімназії № 6.
  4. Упродовж робочого часу педагогічні працівники зобов’язані:

      4.1.  Виконувати обов’язки відповідно до затвердженого плану роботи. 

      4.2.  Відповідати на дзвінки керівника та заступників директора з НВР.

      4.3.  Перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи.

      4.4.  Проводити різні види навчально-методичної роботи відповідно до посади.

5.   Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Литвиненко В.В.:

      5.1.   Затвердити форму індивідуального плану вчителя до 16.03.2020. (додаток 3)

      5.2.   Надати індивідуальні плани на затвердження 17.03.2020.

6.   Безпосередньо заступники директора з навчально-виховної роботи контролюють дотримання вимог п.2 даного наказу. Якщо працівник без поважної причини порушить ці вимоги, заступник директора подає доповідну на ім’я директора, в якій ініціює скасування режиму дистанційної роботи на дому. У такому разі на підставі наказу з наступного робочого дня працівник повинен працювати на робочому місці.

7.   Всім працівникам гімназії суворо дотримуватись виконання даного наказу. 

8.  Заступнику директора з навчально-виховної роботи Литвиненко В.В. довести даний наказ до відома всіх працівників гімназії.

9.   Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор гімназії                                                          Світлана КОРЖ

З наказом ознайомлена                                               Віра ЛИТВИНЕНКО 

 

ГРАФІК РОБОТИ

технічних працівників Херсонської гімназії № 6

на період призупинення освітнього процесу (карантин)

№ п/п

Дата

ПІБ працівника

посада

1. 18.03.2020 Панченко Л.М. ПСП
Резанова М.В. ПСП
Оселедько В.В. ПСП
Черненко С.П. Двірник
2. 19.03.2020 Пуля Л.В. ПСП
Соценко Н.С. ПСП
Колотій Т.М. Двірник
3. 20.03.2020 Кравченко Т.О. ПСП
Крутенкова В.І. ПСП
Черненко С.П. Двірник
4. 23.03.2020 Панченко Л.М. ПСП
Резанова М.В. ПСП
Оселедько В.В.  
Колотій Т.М. Двірник
5. 24.03.2020 Пуля Л.В. ПСП
Соценко Н.С. ПСП
Черненко С.П. Двірник
6. 25.03.2020 Кравченко Т.О. ПСП
Крутенкова В.І. ПСП
Колотій Т.М. Двірник
7. 26.03.2020 Панченко Л.М. ПСП
Резанова М.В. ПСП
Оселедько В.В.  
Черненко С.П. Двірник
8. 27.03.2020 Пуля Л.В. ПСП
Соценко Н.С. ПСП
Колотій Т.М. Двірник

 

ГРАФІК  ЧЕРГУВАННЯ

адміністрації  Херсонської гімназії № 6

на період призупинення освітнього процесу (карантин)

№ п/п
ПІБ
Посада
Дні чергування
Час роботи
  1.  
Саніна
Світлана Володимирівна
Заступник директора
з ВР
Понеділок
08.00 – 16.00
  1.  
Литвиненко
Віра Василівна
Заступник директора
з НВР
Вівторок
08.00 – 16.00
  1.  
Казаріна
Світлана Валеріївна
Заступник директора
з НВР
Середа
08.00 – 16.00
  1.  
Щербина
Тамара Олександрівна
Заступник директора
з АГЧ
Четвер
08.00 – 16.00
  1.  
Радецька
Ірина Валентинівна
Заступник директора
з НВР
П’ятниця
08.00 – 16.00

Посилання

Ми на мапі

Приєднуйтесь

Приєднуйтесь до наших груп

Приєднавшись до наших груп Ви зможете приймати активну участь у житті гімназії

Контакти

Є питання? Зв'яжітся з нами

73003, м. Херсон, вул. Пестеля, 4

Тел.: (0552) 22-50-53
Тел.: (0552) 22-58-58

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.