Річний звіт про діяльність закладу освіти

З В І Т  

директора Херсонської гімназії № 6

Херсонської міської ради

Корж Світлани Сергіївни

про результати навчально-виховної діяльності

педагогічного колективу гімназії

за 2017-2018 навчальний рік

   Закінчується  навчальний рік  і тому ми зібралися сьогодні,  щоб зробити певні підсумки роботи колективу гімназії, оцінити діяльність закладу протягом 2017/2018 навчального року.

    У своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась  Статутом гімназії, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора гімназії, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

  1. Загальна інформація про гімназію.

Гімназія розташована у центрі міста по вулиці Пестеля, 4 у будівлі загальною площею 4347 кв.м, у якій навчається 954 учня, що на 34 учнів більше, ніж 2016-2017 навчальному році. Усього у 2017-2018 навчальному році було відкрито 30 класів, з них у початковій школі 12  класів (417 учнів) та  18 класів старшої школи, у якій навчається 537 учнів.

Кадрове забезпечення.

Навчально-виховний процес у Херсонській гімназії № 6 Херсонської міської ради здійснюють 75 педагогічних працівників, з яких 14 учителів мають звання «учитель-методист», 12 – «старший учитель», 36 педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію.

Склад педагогічних працівників за кваліфікацією

Кваліфікаційна категорія

Кількість учителів

Спеціаліст вищої категорії

36  (48%)

Спеціаліст І категорії

13  (17%)

Спеціаліст ІІ категорії

9    (12%)

Спеціаліст

17  (23%)

«Учитель-методист»

14  (19%)

«Старший учитель»

12  (16%)

  1. Навчальна діяльність учнів.

У 2017-2018 навчальному році навчально-виховний процес було спрямовано на створення умов для формування в учнів соціальних та освітніх компетентностей.

Про це свідчить високий якісний показник навчальних досягнень учнів 2-11 класів 66% (як у минулому навчальному році).

У  2017-2018 н.р.:

  • на нагородження золотою медаллю за високі досягнення у навчанні претендують 7 учнів: Вербанова Д., Верещак Є., Карбовніченко К., Тимофеєва Ю., Тишковець В., Новосельцева А., Ярцева О.
  • 123  учнів нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні», 421 учень закінчив рік на достатньому рівні;
  • 14 учнів 9-го класу претендують на отримання свідоцтва з відзнакою:  Адамов Д., Барабаш К., Гриб Д., Зарівний О., Козіна А., Колєснікова С., Корж О., Литвиненко Є., Надточій В., Одінцова О., Ордеха А., Пекна М., Твердохліб В., Клюцевська В.

  Усі учні 1-8-х, 10-х класів переведені до наступного класу.

  1. Методична робота.

Методична робота гімназії була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми міста та області «Соціалізація дітей та учнівської молоді у сучасних умовах».

Мета роботи всього педагогічного колективу  полягала  у створенні умов для формування соціальної культури гімназистів шляхом взаємодії навчального закладу з іншими соціальними інститутами.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони входять до складу творчих  та динамічних груп. За їхньої активної участі проходили предметно-методичні Декади, засідання МО тощо.

У гімназії працювали:

 Творча  майстерня вчителів (керівник Груша О.Ф.), до складу якої входить 14 досвідчених учителів гімназії.

Також працювало 6 шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників:  МО вчителів початкового навчання, МО вчителів філології та суспільних наук, МО вчителів іноземної філології,  МО вчителів математики та інформатики, МО вчителів  природничих дисциплін, МО вчителів  національного виховання та МО класних керівників. 

У практику роботи МО ввійшли створення навчальних проектів та мультимедійних презентацій, моделювання уроків, творчі звіти, розгляд питань теорії та практики викладання предметів, аналіз і самоаналіз діяльності, проведення предметно-методичних Декад, що дає можливість надання дієвої допомоги вчителям у розвитку їхньої професійної майстерності та активізації творчого потенціалу.

Кожного року учителі гімназії демонструють високий рівень професійної майстерності, беручи активну участь у фахових конкурсах «Учитель року».

  • Тригуб Т.О.   (учитель німецької мови)  – І місце І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Німецька мова»;
  • Радецька І.В. – переможець (І місце) обласного заочного конкурсу методичних розробок навчальної літератури за дослідницько-експериментальним напрямом позашкільної освіти  у 2017/2018 році у номінації «Навчальна література»;
  • Шальнова Н.В. – переможець (І місце) міського заочного конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики серед педагогів освітніх закладів;
  • Пушкіна Л.Й. – ІІІ місце у Чемпіонаті Європи з марафону серед ветеранів легкої атлетики. 

Педагоги отримали Подяки:

  • Шальнова Н.В. –  Подяка начальника управління освіти Херсонської міської ради за високий рівень підготовки учнів до міського археологічного конкурсу «Літопис Таврійського краю»; – Подяка начальника управління освіти Херсонської міської ради за високий рівень підготовки учнів до міського турніру істориків-краєзнавців «Знавці міста Херсона»;
  • Лілик М.С. – Подяка Всеукраїнського освітнього проекту «Всеосвіта» за підготовку  13 учнів до участі в олімпіаді «Весна-2018» з німецької мови;
  • Заїкіна Т.Г. – Подяка менеджера Програм корпоративної соціальної відповідальності в Україні та Азербайджані за участь у Вебінарі «День безпечного Інтернету 2018», організованого Програмою мережних академій Cisco, ERC та Кіберполіції в Україні.

Беручи до уваги багаторічне поглиблене та профільне викладання англійської мови на високому рівні, гімназію визнано опорним навчальним закладом з англійської мови (3 роки). Співпрацюючи з представниками організації GoGlobal, посольств США та Великої Британії в Україні, Британської Ради, Американського Дому у м. Києв,  Корпусу Миру США, Торгівельно-промислової палати, провідними вчителями-консультантами  були організовані та проведені змістовні  заходи з метою підвищення професійної кваліфікації педагогів та популяризації англійської мови у місті.

Досвідом своєї роботи творчі групи вчителів ділилися на містких майстер-класах та семінарах, які пройшли на базі гімназії:

  • «Розвиток інтерактиіних навичок на уроках англійської мови»;
  • «Піжвищення мотивації щодо вивчення англійської мови медіа-засобами»;
  •  «Підготовка учнів до ЗНО з англійської мови» (з досвіду роботи);
  • У рамках завершення Українсько-німецького року мов 2017/2018 для вчителів іноземних мов було проведено урочистий відкритий захід «Відкрий Німеччину для себе» з циклу «Інтерактивне країнознавство», ініційований управлінням освіти Херсонської міської ради та методичним кабінетом при управлінні освіти.  «Відкрий Німеччину для себе» з циклу «Інтерактивне країнознавство».

Також учителі були учасниками  семінарів:

  • Думанська А.В. – Міжнародний контактний семінар програми еTwinning Plus „Learning through еTwinning” (Грузія, м. Тбілісі)
  • Лілик М.С. – фахова конференція „CLILIG В УКРАЇНІ – фахове та мовне інтегроване вивчення німецької мови: можливості, переваги та завдання», організована Гете-Інститутом в Україні разом з  Міністерством освіти і науки України (м. Київ)
  • Бережна Т.В. – засідання круглого столу в рамках ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції учнів та студентів «Стратегії міжнародної економічної діяльності підприємств в економічному розвитку регіонів України»
  • Бабаніна І.В. –XII Всеукраїнські педагогічні читання (м. Київ)
  • Лілик М.С., Михайленко О.Г. – семінар відділу педагогічної корпорації Гете-Інституту в Україні „Мережа для сталого розвитку – CLIL у моїй школі» для вчителів німецької мови та вчителів природничих дисциплін (м. Київ)
  • ДуманськаА.В., Солодовнікова О.І., Чернишова К.В. – регіональна (не)конференцяї для шкільних педагогів афілійований міні-EdCamp Mykolaiv (м.Миколаїв)
  • Думанська А.В., Солодовныкова О.І., Григор’єва О.В. – саміт  позитивних ED змін при Національній академії наук України (м.Київ)
  • Радецька І.В. – Міжнародний освітній конгрес «Школа майбутнього – шанси та виклики», організований Goethe-Institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України (м.Київ)
  • Корж С.С., Думанська А.В. – Національна Конференція  eTwinningPlusUkraine (м.Київ)

на базі КВНЗ ХАНО:

  • Думанська А.В., Бусс Е.Ю. – міський практичний семінар з теми «Lesson Planning»;
  • Борис Л.І. – учасник науково-практичної конференції «Микола Чернявський та культурно-просвітницький рух на Херсонщині»;
  • Кошева А.М. – учасник обласного семінару «Формування навичок комунікації учнів у контексті Нової української школи»;
  • Шульгіна О.А., Штогріна О.О. – навчально-методичний семінар «Формування громадянської компетентності учнівської молоді в  курсі «Громадянська освіта».

Розуміючи свою причетність до світової спільноти, учителі німецької мови започаткували складання тестів на базі Гете-Інституту. Цього року 26 учнів здали міжнародний екзамен на рівень А1 та 13 учнів – на А2. У перспективі гімназія стане  школою-партнером Гете-Інституту, а учні побачать нові орієнтири іншомовного навчання та придбають упевненість у своїх комунікативних здібностях. Педагогічний колектив гімназії було нагороджено грамотою Гете-Інституту за успішну співпрацю у рамках проекту «Міжнародні сертифікати з німецької мови для учнів у 2016-2017 навчальному році».

Навчальний рік

А1

А2

2016-2017

39

 

2017-2018

26

13

13 учнів отримали І та ІІ місця в дистанційній олімпіаді з німецької мови весняного сезон у міжнародних дистанційних олімпіад 2018 року у рамках проекту «Всеосвіта»  (керівник Лілик М.С.)

Гімназія є майданчиком для проведення конкурсного відбору за програмою культурного обміну FLEX. Цього року учні 10 класу Злидник О., Ніцак Є., Нямцу А., Пугач Є. пройшли 3 етапи конкурсу.

На базі гімназії традиційно проходять І етап конкурсу-захистуМАН (написання контрольних робіт) та ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови.

Про високий професіоналізм колективу вчителів, які є володарями почесної нагороди Міжнародної академії рейтингових технологій та соціології «Золота Фортуна», свідчить їх активне залучення до участі у Всеукраїнських та Міжнародних конференціях, форумах, до роботи у журі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін та Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України різних рівнів, до перевірки робіт ЗНО, до роботи в експертних комісіях з встановлення порогового балу ЗНО.

Цього року у складі журі ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін працювали 15 учителів: Григор’єва О.В., Солодовнікова О.І., Бусс Е.Ю., Мунтян С.І., Думанська А.В., Радецька І.В., Надточій О.О., Гридін О.В., Потапська С.В., Борис Л.І., Шульгіна О.А., Кореновська І.В., Хоменко І.І., Бережна Т.В., Заїкіна Т.Г.; у ІІІ етапі –  Григор’єва О.В., Радецька І.В.;

Потапська С.В. була членом предметного журі ІІ етапу VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка та міського конкурсу-фестиіалю  майстрів художнього читання «Мова моя калинова»; Бабаніна І.В., Мельник Л.В. – ІІ етапу XVІІІ Міжнародного конкурсу з  української мови   імені Петра Яцика; Бережна Т.В. –  обласного етапу учнівського турніру з курсу «Фінансова грамотність»; Михайленко О.Г. – міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Фізика»; Гончарова Є.Є. – Турніру юних математиків. До роботи предметної комісії з перевірки контрольних робіт з базових дисциплін І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН були залучені  Радецька І.В. та Мельник Л.В. Учителі Бусс Е.Ю. Нікітенко К.А. були залучені до перевірки завдань з ЗНО відкритої форми з розгорнутою відповіддю з англ. мови та з математики.

Радецька І.В. взяла участь у роботі в експертної комісії з встановлення порогового балу ЗНО з німецької мови. Мельник Л.В. була залучена до адміністративної роботи центру ЗНО.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників гімназії дозволяють зробити висновок про можливості проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

  1. Результативність роботи з обдарованими учнями.

 У гімназії налагоджена ефективна система роботи з виявлення та розвитку обдарованих дітей та створені для цього відповідні умови. Створено банк даних обдарованих дітей,  банк навчальних учнівських проектних робіт. Із року в рік зростає кількість учасників та переможців предметних олімпіад, міських, обласних; Всеукраїнських, Міжнародних конкурсів та змагань.

До захисту було підготовлено  5 робіт з 4-х базових дисциплін (як і минулого року).

Призери І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

            Учень

Клас

Місце

             Секція

Науковий керівник

1.

Колєснікова Софія

9

І

Українська

література

Мельник Л.В.

2.

Гах Дар’я

10

ІІ

Мікроекономіка та макроекономіка

Бережна Т.В.

3.

Якущенко Марія

10

ІІ

Німецька мова

Радецька І.В.

4.

Ліньова Маргарита

10

ІІ

Всесвітня історія

Шульгіна О.А.

 

Призери ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

             Учень

  Клас

 Місце

           Секція

Науковий керівник

1.

Колєснікова Софія

9

І

Українська

 література

Мельник Л.В.

2.

Якущенко Марія

10

ІІІ

Німецька мова

Радецька І.В.

Колєснікова Софія стала учасником ІІІ (республіканського) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт  учнів-членів МАН.

Гах Д. (10-Б кл.) – учасник  Міжнародної науково-практичної конференції учнів-членів Малої академії наук «Україна очима молодих» Напрямок: «Економічне зростання регіону: природні, трудові та інституційні чинники», м.Львів (уч. Бережна Т.В.)

        Призери конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН за 5 років

Навчальний рік

І етап

ІІ етап

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

2013-2014

 

1

4

 

2

 

2014-2015

 

1

1

 

 

 

2015-2016

2

 

 

1

 

 

2016-2017

1

2

2

 

1

2

2017-2018

1

3

 

1

 

1

У 2017-2018 навчальному в гімназії проведено олімпіади з 14 базових дисциплін (попереднього року – 14). Загалом взяли участь 791 гімназистів (попереднього року – 630), що на 161 учнів більше. За рішенням оргкомітету і журі шкільних олімпіад на ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з 12 базових дисциплін направляються 78 учнів – переможців І етапу олімпіад (71 гімназист з 13 базових дисциплін у минулому році),  з яких 41 гімназист здобув перемогу у  9 базових дисциплінах (проти 32 місць з 10 базових дисциплін минулого року), з них – 2 перших, 14 других та 25 третіх місць.

Призери ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін за 5 рокsв

Навчаль-ний рік

Заявлені учні

Переможці

Місця

Всього

місць

учнів

баз.  дисц.

учнів

баз.  дисц.

І

ІІ

ІІІ

2013-2014

60

14

37

10

3

7

27

37

2014-2015

62

10

32

7

2

10

20

32

2015-2016

65

13

40

13

7

12

21

40

2016-2017

71

13

32

10

5

9

18

32

2017-2018

78

12

41

9

2

14

25

41

На ІІІ етап Всеукраїнських олімпіад було заявлено 16 гімназистів з 8 базових дисциплін (8 гімназистів з 5 базових дисциплін у минулому році). 9 учнів посіли призові місця (проти 5 місць минулого року) з англійської та німецької мови, історії, географії з краєзнавством,  фізики.

Призери ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін

Навчаль-ний рік

Заявлені учні

Переможці

Місця

Всього

місць

учнів

баз.  дисц.

учнів

баз.  дисц.

І

ІІ

ІІІ

2013-2014

13

5

9

4

 

3

6

9

2014-2015

10

3

6

3

1

2

3

6

2015-2016

19

8

9

4

 

4

5

9

2016-2017

8

5

3

2

1

 

2

3

2017-2018

16

8

9

5

 

7

2

9

 

             Учень

    Клас

    Місце

     П.І.Б. учителя

                                                                     Англійська мова

1.

Корж Олексій

9-А

ІІ

Солодовнікова О.І.

2.

Адамов Денис

9-А

ІІ

3.

Колєснікова Софія

9-Б

ІІ

                                                                     Німецька мова

1.

Спесивцева Таїсія

9-Б

ІІ

Надточій О.О.

2.

ЯкущенкоМарія

10-Б

ІІІ

Радецька І.В.

Історія

1.

Шаповалов Валерій

9-А

ІІІ

Штогріна О.О.

Географія з краєзнавством

1.

Дондов Станіслав

10-А

ІІ

Бережна Т.В.

Фізика

1.

Малашта Софія

8-В

ІІ

Михайленко О.Г.

2.

Гах Дар’я

10-Б

ІІ

Всього:  9 (5 учнів минулого року)

Неабиякі творчі здібності гімназистів розкриваються у престижних Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах, де вони традиційно здобувають призові місця. Це Міжнародний конкурс з української мови ім. П. Яцика та  Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

ІІ етапу ХVІІ Міжнародного конкурсуз української мови ім. П. Яцика

             Учень

    Клас

    Місце

     П.І.Б. учителя

1.

Гончарова Софія

4

ІІ

Мельник Л.В.

2.

Вініченко Анна     

7-А

І

Мельник Л.В.

3.

Пекна Маргарита

9-А

ІІІ

Мельник Л.В.

4.

Жуйков Гліб

6-А

ІІІ

Потапська С.В.

 

ІІ етапу VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка

             Учень

    Клас

    Місце

     П.І.Б. учителя

1.

Вініченко Анна     

7-А

ІІІ

Мельник Л.В.

Гімназисти 2-11-х класів беруть активну участь у Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер», у Міжнародному природничому конкурсі «Колосок», у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч», у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», у Всеукраїнському конкурсі «Патріот», у країнознавчій грі «Соняшник», у Всеукраїнському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова».

Участь гімназистів у конкурсах та змаганнях

В інтелектуальних конкурсах (з базових дисциплін):

  • Мегеря Яна (5-Б кл.) –  ІІІ місце у Турнірі юних математиків (уч. Нестеренко О.П.) 
  • Ліньова М. – І місце у ІV регіональному літературному конкурсі імені Ю. К. Голобородька
  • Резніченко Софія (7- кл.) – ІІ місце у Всеукраїнському літературному конкурсі «Не жартуй з вогнем» (уч. Мельник Л.В.)
  • Твердохліб Влада (9-А кл.) – ІІ м. в обласному заочному конкурсі «Українська мова – багатство народу» у номінації «Електронна презентація» (вч. Мельник Л.В.)
  • Костенко В. (11 кл.) – ІІІ місце  у міському конкурсі Web-дизайну (уч. Заїкіна Т.Г.)
  • Вербанова Д. (11-А кл. ), Кондратова В. (7-Б кл.) – ІІ місце у міському літературному конкурсі для дітей «Вся гордість учителя – в учнях» (уч. Борис Л.І., Мельник Л.В.)
  • Барабаш В., Ярцева О. – призери конкурсу авторських віршів та есе «Що для мене є родина»
  • Ярцева Олена (11 кл.) – призер Всеукраїнського конкурсу авторських віршів «Золоте перо – 2018» (уч. Борис Л.І.)
  • Ярцева Олена, Тимофеєва Юлія (11 кл.) – ІІ місце у міському етапі обласного фестивалю виконавської майстерності «Поетичний камертон Ліни Костенко» у номінації «Автори віршів»  (кер. Козленкова А.С.) 
  • Вербанова Д. (11 кл.) – І місце в обласному заочному конкурсі літературних творів «Японія від періоду Нара до сьогодення» (уч. Груша О.Ф.)
  • Тимофеєва Ю. (11 кл.) – І місце в обласному заочному конкурсі просвітницьких матеріалів «Національні меншини і протестантські релігійні громади Херсонщини» (Шульгіна О.А.)
  • Гах Д. (10-Б кл.) – І місце в обласному заочному конкурсі  «Державні символи – віддзеркалення української душі», номінація «Електронна презентація»  (уч. Шульгіна О.А.).
  • Самойленко В. (10-Б кл.) – ІІ місце в обласному заочному конкурсі «Державні символи – відзеркалля української душі», номінація «Електронна презентація» (уч. Шульгіна О.А.).
  • Рожко Гліб (10-А) – ІІІ місце у  Всеукраїнському конкурсі МАН «Юніор» «100 років Української революції» (уч. Штогріна О.О.)
  • Мегеря Яна (5-Б кл.) –  ІІІ місце у Турнірі юних математиків (уч. Нестеренко О.П.) 
  • Міський конкурс учнівських робіт «Історія моєї вулиці» –   І м. – Тимофеєва Юлія, Ярцева Олена, ІІ м. – Кісєєва Дар’я (11 кл.) (вч. Шульгіна О.А.)

У конкурсах художньо-естетичного напрямку:

  • Ярцева Олена (11-А) (уч. Борис Л.І.), Вініченко Анна (7-Б) (уч. Мельник Л.В.), Вініченко Марія (1-А) (Стародубець Л.О.) – ІІІ місце у VIII міському конкурсі-фестивалі  майстрів художнього читання «Мова моя калинова»
  • Верзун Лана – І місце, Аксютіна Стелла – ІІ місце, Дмитрієва Катерина, Комар Вероніка – ІІІ місце у міському конкурсі образотворчого мистецтва «Барви Таврії» (уч. Бабаніна І.В., Мошенська І.Л., Дронова Н.В., Стародубець Л.О.)
  • Ніцак Євген, Янчев Тимофій, Гах Дар’я, Овсяніченко Сергій, Нямцу Аліна – І місце у міському конкурсі «Козацькими стежинами-2017», ІІ місце у фіналі  (кер. Саніна С.В., Козленкова А.С.) 
  • Левицький Мирослав – І місце у міському конкурсі «Зірки Майбутнього»  (кер. Козленкова А.С.) 
  • Левицький Мирослав –  ІІ місце в обласному конкурі майстрів художнього читання «Наша земля – Україна» (кер. Козленкова А.С.) 
  • Гриб Дарина – ІІ місце у міському конкурсі «Equides dressage cup. Grand final 2017”
  • Гах Дар’я, Рожко Гліб, Пекна Маграгита – І місце у фіналі міського конкурсу «Юні екскурсоводи-2017» у номінації «Презентація-екскурсія» (кер. Шальнова Н.В.)
  • Гах Дар’я, Овчинніков Сергій, Ніцак Євген, Нямцу Аліна –  І місце у міському етапі Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна» (кер. Шальнова Н.В.)
  • Мегеря Яна, Шинкаревська Аліса – І місце, Чабаненко Каріна,  Яковлєва Владислава , Комар Вероніка – ІІІ місце у міському етапі Всеукраїнського заочного конкурсу «Космічні фантазії» (уч. Дронова Н.В., Солодовнікова О.І., Стародубець Л.О.)
  • Левицький Мирослав – І місце у VІІІ міському конкурсі дитячої творчості “Херсонщина пам’ятає” (кер. Козленкова А.С.) 
  • Попович Катерина – І місце, Гришко Діана – ІІ місце у конкурсі фотографів «Пам’ять» (кер. Козленкова А.С.)
  • Гришко Діана,  Ліньова Маргарита,  Овчинніков Сергій,  Гах Дар’я – ІІ місце у конкурсі фотографів « Моя Україна» (кер. Козленкова А.С.)
  • Команда гімназистів – І місце у відбірковому етапі , ІІ місце у фіналі міського турніру «Знавці міста Херсона- 2018» (кер. Шальнова Н.В.)
  • Пекна Маргарита,  Колядко Віталій – І місце, Мадаєва Софія – ІІІ місце у міській виставці-конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Творчість. Фантазія. Мистецтво» (уч. Саніна С.В., Ларін М.С., Пекна О.Г.)
  • Якущенко Марія – ІІІ місце у міському конкурсі «Краща шкільна газета» (кер. Козленкова А.С.)

У конкурсах спортивного напрямку:

  • Бабіч Сергій – ІІІ місце у відбірковому турі міських змагань з морського багатоборства
  • Когадько Владислава – І місце, Мадаєва Софія  – ІІІ місце у міських змаганнях з легкоатлетичного кросу на дистанції 300м. (уч. Пушкіна Л.Й.)
  • Саєнко Роман – І місце, Чумаченко Георгій – ІІІмісце у Відкритому міжрегіональному турнірі з карате шотокан (версія KWF)
  • Савченко Андрій – І місце у Відкритому турнірі з дзюдо на призи Заслуженого тренера України Зіньковського С.Г. (уч. Пушкіна Л.Й.)
  • Команда гімназистів – І місце у другому турі міського турніру на кубок «Добродія–Херсон» з функціонального багатоборства «WOD Test»  (уч. Пушкіна Л.Й.)
  • Команда гімназистів – переможці міського етапу фізкультурно-патріотичного свята «Козацькі розваги» (уч. Пушкіна Л.Й.)
  • Команда гімназистів – І місце у півфіналі Всеукраїнського конкурсу «Олімпійське Лелечення» (уч. Пушкіна Л.Й.)

Команди гімназії здобули перемоги:

  • І місце у відбірковому турі міських змагань з морського багатоборства
  • І місце по старшій віковій групі у міському конкурі  знавців історії Збройних Сил України за програмою військово-патріотичної гри «Випробування-2018» (уч. Дацюк В.П.)
  • І місце у конкурсі шкільних постів цивільного захисту за програмою військово-патріотичної гри «Випробування -2018» (уч. Дацюк В.П.)
  • Команда юних інспекторів руху «Стоп Машина» –  переможці міського квесту «Безпека починається зі звички», отримали  подяку   Головного управління патрульної поліції в Херсонській області за активну участь у проведенні культурно-масових заходів (кер. Козленкова А.С.)
  • Пошукова група вихованців гуртка «Літературне краєзнавство»  – ІІІ місце у ІІ (регіональному) турі Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна» за напрямком «Козацькому роду нема переводу» (кер. Пулинець М.А., Шальнова Н.В.)
  • Команда гімназистів – І місце у міському археологічному конкурсі «Літопис Таврійського краю»,  ІІІ місце у фіналі  (кер. Пулинець М.А., Шальнова Н.В.)
  • Каршина Юлія (10-А кл.) Артемчук Дар’я (4-Б кл.),  Якущенко М. (10-Б кл.) нагороджені одноразовою муніципальною стипендією мером міста Херсона В. Миколаєнком

З метою виховання лідерських якостей старшокласники щорічно беруть активну участь:

  • у загоні лідерів учнівського самоврядування «Лідер»;
  • у міському конкурсі «Я шкільний лідер – за мною майбутнє»;
  • у VІІ форумі президентів учнівського самоврядування «Шляхи удосконалення учнівського самоврядування освітніх закладів міста Херсона»  учень 9 класу Блізніченко Данило отримав диплом ІІ ступеня.
  • за активну участь у роботі міського клубу «Ерудит» учні 10 класу Ніцак Євген та Овчинніков Сергій нагороджені грамотою голови Міського учнівського парламенту;
  • за організацію зонального екологічного конкурсу-гри «Думай глобально, дій лаяльно!» учень 10 класу Чесноков Андрій нагороджений грамотою голови Міського учнівського парламенту.

5. Виховна та позакласна робота.

Виконання виховного процесу забезпечували 30  класних керівників,  рада гімназії, президентська республіка учнівського самоврядування «Active action» (президент гімназії Вербанова Дарина, 11-А клас), батьківський комітет, піклувальна рада, представники громадських організацій.

У гімназії працюють 23 гуртки різної спрямованості,  у яких викладають 11 педагогів гімназії, 6 представників інших структур міста; кількість учнів гімназії, задіяних у гуртках, – 503.

Основні напрямки роботи у 2017-2018 навчальному році були такими:

- ціннісне ставлення до суспільства і держави;

- ціннісне ставлення до людей;

- ціннісне ставлення до себе;

- ціннісне ставлення до природи;

- ціннісне ставлення до праці;

- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Невід’ємною  частиною виховної роботи є позакласна діяльність учнівських  колективів, яка у цьому році була дуже результативною.

У цьому навчальному році колектив гімназії було нагороджено:

  • Дипломом управління освіти  Херсонської міської ради за І місце у міському конкурсі «Краща шкільна газета», у номінації «Краща друкована газета»;
  • Дипломом за І місце у ІІ турі міського турніру на кубок «Добродія – Херсон» в рамках Всеукраїнського соціального проекту з функціонального багатоборства «WOD Test» для загальноосвітніх навчальних закладів міста Херсона;
  • Дипломом управління освіти  Херсонської міської ради за ІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край – моя земля»;
  • Подякою від благодійного фонду «Діти – наше майбутнє» за активну участь у І Всеукраїнській благодійній акції «Допоможи солдату – захисти Батьківщину», м. Харків;
  • Подякою від ГФОГПДК «Добровільна народна дружина самооборони Херсонської області» за активну громадську позицію та патріотизм;
  • Подякою голови правління ГО «Сонячні діти Херсонщини» за небайдужість до дюдей з синдромом Дауна;
  • Подякою Херсонського міського голови за активну участь у Днях сталої енергії у місті Херсоні, які проводяться у рамках 7-го Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планента»;
  • Подякою управління освіти  Херсонської міської ради за участь у благодійних акціях «Діти – дітям» та «Діти – воїнам АТО» у рамках міського етапу обласної виставки «Букет замість ялинки»;
  • Подякою  Головного управління патрульної поліції в Херсонській області за активну участь у проведенні культурно-масових заходів;
  • Подякою менеджера Програм корпоративної соціальної відповідальності в Україні та Азербайджані за участь у Вебінарі «День безпечного Інтернету 2018», організованого Програмою мережних академій Cisco, ERC та Кіберполіції в Україні;
  • Подяка Всеукраїнського освітнього проекту «Всеосвіта» за підготовку  учнів до участі в олімпіаді «Весна-2018» з німецької мови;

          Слід відзначити такі заходи на базі гімназії:

  • Міський фінал команд-переможців правового конкурсу «Феміда»;
  • Фінал міського конкурсу юних інспекторів дорожнього руху;
  • Благодійна акція «Сонячні діти Херсонщини».
  1. Соціально-психологічна служба.

Соціально-психологічна служба в  гімназії  є невід’ємною складовою частиною навчально-виховного процесу. 

Основною метою соціально-психологічної служби  у  2017-2018 навчальному  році  є створення сприятливих соціально-психологічних умов, що забезпечують психологічний комфорт для життєдіяльності, різнобічного розвитку категорій дітей, захист їх конституційних прав, здійснення соціального супроводу проблемних сімей, рання профілактика злочинності і правопорушень.

Протягом навчального року психологічною службою відповідно до цілей і завдань освітньої установи проводилися наступні види робіти:

  • діагностична
  • корекційно-розвиваюча
  • консультативна
  • профілактична
  • методична.

На початку навчального року соціальним педагогом та психологом гімназії була проведена паспортизація класів гімназії, діагностування класних колективів, зібрані та упорядковані списки  категорійних дітей.

В 2017-2018 н.р. на початку навчального року  в  гімназії – 954 учнів.

Стан здоров'я учнів гімназії:

Здорові:  713

Тимчасові розлади здоров'я:  113

Хронічні соматичні хвороби:  123

Психосоматичні захворювання:  0

Види навчальної діяльності учнів (молодша школа 1-4 класи)

Музична школа:  29

Спортивна секція:  148

Художня школа:  67

Гурток, клуб:  103

Інше: 65

Види навчальної діяльності учнів (середня і старша школа 5-11 класи)

Музична школа: 33

Спортивна секція: 128

Художня школа: 50

Гурток, клуб: 153

Інше: 23

Соціальне середовище розвитку учнів гімназії

Повні сім'ї:  746

Неповні сім'ї:  109

Виховують  опікуни (пр. батьки):  4

Малозабез­печена сім'я:  4

Багато­дітна сім'я:  36

Діти-інваліди:  5

Діти, які опинилися в складних життєвих обставинах (переселенці –АТО):  9

Діти,батьки яких брали безпосередньо участь в АТО:  24

Соціально – психологічна служба гімназії у 2017-2018 н. р. ставила перед собою такі завдання:

  • виявлення труднощів учнів, які перешкоджали їх ефективному навчанню та взаємодії у шкільному колективі;
  • дослідження індивідуальних особливостей учнівських колективів та окремих учнів, яке сприяло їх інтеграції у шкільне середовище;
  • співпраця з педагогами школи, надання їм рекомендацій для всебічного розвитку та успішної взаємодії з учнями під час навчально-виховного процесу;
    підтримка учнів, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують додаткової уваги і соціально-психологічного супроводу;
  • сприяння професійному самовизначенню учнів старших класів.

Протягом року було проведено 9 скрінінгів у різних вікових групах:

  1. Готовність до навчання учнів перших класів;
  2. Тест шкільної тривожності за Філіпсом анкетування «Школа», для учнів 5-х класів;
  3. Готовність учнів 4-х класів до навчання в середній ланці;
  4. Діагностика вчителів, що атестуються, на визначення стилю педагогічного спілкування;
  5. Криза підліткового віку для учнів 8-х класів
  6. Дослідження схильності до ауто агресивної  поведінки учнів 8-10-х класів;
  7. Визначення соціальної спрямованості особистості (соціального характерологічного типу) за методикою Голланда;
  8. Діагностика  комунікативних та організаторських  здібностей,  використано методику  КОС;
  9. Співбесіди з майбутніми першокласниками;
  10. Психологічний супровід дослідно-експериментальної діяльності ІV результативно-оцінювального етапу.

Діагностичною роботою було охоплено 954 учнів та батьків.

Психологічний супровід здійснювався в основному, як попередження можливих ускладнень в адаптації, виявлення таких особливостей у дітей, які можуть привести до певних складностей у навчанні, у поводженні або в міжособистісних відносинах. Насамперед, робота була спрямована на усунення факторів, що перешкоджають успішній адаптації учнів.  З метою розширення пізнавального кругозору учнів у рамках просвітительської, профілактичної роботи проводилися  години спілкування,

         Сім'ї категорійних дітей знаходяться під супроводом класних керівників, психолога та соціального педагога, які дають рекомендації  батькам, учителям та дітям, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах. 

  1. Освітні платні послуги

З метою дотримання постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності», з метою вивчення запиту було проведено опитування батьків щодо надання освітніх платних послуг.

Моніторинг опитування виявив потребу у наданні платних послуг учням 5-11 класів з математики, фізики, хімії та перебуванні дітей початкових класів у групах продовженого дня. У 2017-2018 н.р. створено 12 груп додаткових занять з математики, з фізики,  з хімії , з історії  та охоплено 96 учнів 5-11-х класів. Розмір плати за послугу батьки вносили згідно із розрахунком вартості додаткових освітніх послуг, розроблених спеціалістами централізованої бухгалтерії управління освіти Херсонської міської ради.

Навчальні плани для проведення освітніх платних послуг було розроблено згідно із навчальними планами та програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України, та виконані повністю.

         8. Співпраця з батьками.

  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками багатьох позакласних заходів. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх учнів.  Однією з традиційних з форм роботи з батьками у гімназії є батьківський  всеобуч. Тематика лекцій підбирається з урахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв  беруть участь адміністрація гімназії, шкільний психолог, запрошуються працівники різних установ. Традиційно проводиться місячник родинно-сімейного виховання.

9. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
     Медичне обслуговування учнів та працівників гімназії організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів,

Харчування учнів у гімназії організовується  відповідно до інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, затвердженим чинним законодавством.  Протягом навчального року проводилась відповідна робота щодо створення необхідних умов для організації харчування дітей: видано відповідні накази з зазначеного питання, призначено відповідального за організацію харчування дітей з числа педагогічних працівників закладу, затверджено склад бракеражних комісій, організовано роботу комісії громадського контролю за якістю  харчування, затверджені режим і графік харчування, розподілено за класами місця в обідній залі відповідно до вимог щодо наповнюваності. Адміністрацією здійснюється контроль за наявністю в обідній залі щоденного меню, контрольної порції, книги відгуків та побажань. Питання з організації харчування розглядаються на нарадах при директорові щомісячно та на засіданнях батьківського комітету і  ради гімназії. Проводиться роз’яснювальна робота з учнями та їх батьками щодо необхідності гарячого харчування та профілактики  гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь (загальношкільні збори, засідання батьківського комітету і всеобучу, години спілкування, тренінги та  індивідуальні бесіди, анкетування, зустрічі з фахівцями лікарняних установ,  розміщення інформації в  обідній залі шкільної їдальні та на сайті). 

Їдальня забезпечена буфетною продукцією,  насамперед випічкою. Орієнтовно 900 учнів щоденно купують цю продукцію.

Режим харчування учнів тісно пов'язаний із режимом дня. На даний момент гарячим харчуванням  охоплено  100% учнів гімназії.

10. Фінансово-господарська діяльність.

Адміністрація гімназії разом з колективом та батьківською громадою постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. За бюджетні та позабюджетні кошти здійснюються капітальні поточні ремонти коридорів та приміщення гімназії, закупівля миючих, дезінфікуючих засобів для харчоблоку, туалетів. За рахунок бюджетних та благодійних коштів, спонсорів  буде здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. 

 

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.

Посилання

Ми на мапі

Приєднуйтесь

Приєднуйтесь до наших груп

Приєднавшись до наших груп Ви зможете приймати активну участь у житті гімназії

Контакти

Є питання? Зв'яжітся з нами

73003, м. Херсон, вул. Пестеля, 4

Тел.: (0552) 22-50-53
Тел.: (0552) 22-58-58

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.