Рекомендації батькам
- Не марнуйте часу дитини.
- Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку малюка на 25-30 одиниць чи, навпаки, знизити його на 50-80 одиниць, якщо життя дитини нудне, одноманітне, безрадісне.
- Тому не гайте часу. У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Пізніше засвоїти їх набагато важче.
- Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом». Телевізор, відео, як злі чарівники, здатні вкрасти в неї години, дні, роки. За соціологічними даними, малюк перебуває перед блакитним екраном у середньому 50 годин на тиждень. Отож, на час вступу до школи він витратив на сидіння біля екрану часу більше, ніж студент коледжу на чотирирічне навчання.
- Перегляд телепередач гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А вона визначає розвиток мовлення. Отож, з часом можуть виникнути ускладнення при спілкуванні. Телепередачам слід протиставити заняття спортом, музикою, читанням, корисною домашньою працею тощо.
- Привчайте дитину до праці.
- Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Отож, подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, допоможіть заповнити їхнє життя цікавими й корисними справами, що вимагають певних зусиль на шляху до успіху. Хай вчаться долати труднощі, переконуються, що можуть впоратися з будь-якою справою.
- Але все це має бути цікавою, захоплюючою грою, а не важкою необхідністю.
- Не робить за дітей те, що вони можутьзробити самі.
- Нехай все перепробують, нехай вчаться на власних помилках. Треба, щоб вони якнайчастіше брали участь у сімейних нарадах. Нехай якнайраніше привчаються робити щось для інших, зокрема те, що в них добре виходить.
- Спілкуйтеся з дітьми ! якщо у важку хвилину ви опинитеся поруч як друг, дитина, можливо, довірить вам найпотаємніше і прислухається до ваших порад.
- Навчіть дитину спілкуватися.
- Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички:
- щира любов до батьків (дає відчуття захищеності );
- приязне ставлення до навколишніх (не лише до близьких та рідних);
- зовнішня привабливість (одяг, манери);
- можливість спостерігати правильне соціальне спілкування (поведінка батьків, учителів, ровесників);
- висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі;
- середній (як мінімум) запас слів,
- уміння підтримувати розмову.
14. Будьте вимогливими.
15. Діти із високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги : дотримуватися порядку в домі, організовувати своє дозвілля, гідно поводитися.
16. Навчіть дитину шанувати сім’ю.
17. Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя.
18. Гармонійне сімейне життя – це насамперед рівноправність у стосунках, відповідальність перед коханою людиною, бажання робити для неї добро, ніжність та взаємна повага.
Приєднуйтесь
Приєднуйтесь до наших груп
Приєднавшись до наших груп Ви зможете приймати активну участь у житті гімназії
Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by
WeebPal.